101110

Wohoo! idag har jag varit så nedrans effektiv att det inte är klokt!
Iofs började min dag konstigt, jag vaknade fem i åtta och hade en knasig känsla av att mitt alarm inte var igång även fast jag var helt säker på att jag satt på den igårkväll. jag kollar mobilen och ser att alarmet står på 02.20! jag kommer vagt ihåg att jag vaknade vid halv två och hade en känsla av att jag inte fick sova längre än till halv tre.. mycket konstigt, väldigt tur att jag vaknade av mig själv för annars hade jag missat den otroligt onödiga arbetsmiljö och säkerhets lektionen vi hade. jippi.

dansade massa på dansen, creator börjar sätta sig. det känns skönt, även om jag inte klarar av miffoligget riktigt än. (ja, Sanna (vår lärare) kallar det så, who am i to argue?)
käkade lustig lunch. ostsoppa med skinka i. weird, very weird.
efter det var det äntligen dags för PA! Tore hjälpte mig i nån timme och visade mig grejor på Cuebase4 och tillslut klarade jag av det riktigt bra! Spelade in piano, bas och la till trummor till min första låt. ska bara göra sången och gitarr nästa vecka, och sen blir det att starta på nästa låt. härligt :D
promenerade bort till mamma och fick köra hem, i mörkret och regnet! det var lite läskigt men jag klarade det bra sa mamu :)

nu är jag trött och ska därför glo på Buffy och sen sova faktiskt. ska in till stan imorgon för att repa och ta en körlektion. ya might wanna keep off the freeway, cause that's where i'll be ;)
tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0