our house, in the middle of our street

Okej, så i förrgår kväll tittade jag och mamma på It's Complicated, en film av Nancy Meyers. Filmen i sig var helt okej, men inte lika bra som The Holiday och Something's Gotta Give. Vad jag framförallt la märke till var ytterligare ett suuperfint hus!
kolla här:

The Holiday, Iris hus



Something's Gotta Give, Ericas hus



It's Complicated, Janes hus




det är ju helt galet fina hus! jag kan inte riktigt bestämma mig för vilket jag skulle välja om jag hade kunnat bo i något av dom. Meyers måste ju ha väldigt bra smak, eller en ruskigt bra designer. Hur som helst är det en fröjd att se hennes filmer, nästan enbart för att dom är så fina. Nu när jag tänker efter har hon gjort Föräldrafällan också.. huset i Californien är ju verkigen inte något att skämmas för ;)
jag säger bara: Nancy Meyers, snälla vill du designa mitt framtida hus?
har ni inte sett dom här filmerna så gör det, dom två första är riktigt bra!





Kommentarer
Postat av: miranda

iris hus är så jääääkla mysigt!

2010-11-11 @ 19:44:49
URL: http://mipanda.blogg.se/
Postat av: Stina

visst är det? man vill ju bara flytta in på studs!

2010-11-13 @ 17:19:55
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0