INTO THE WILD

Hej hopp galopp bloggen!
Fredagen och 3:3 Into the Wild är äntligen här! Sitter för närvarande i LOLivias sovrum med min galna sminking som zebra, jag är riktigt nöjd. förhoppningsvis kommer det någon bild nån gång.. xD jag borde verkligen skaffa mig en kamera.

snart ska vi käka nåt och sen köra till ollies pappas hus, förfest där och sen in till hessle och efter det T-baren! idag var det första gången jag åkte med olivia sjukt spännande. hon är helt klart mycket väl godkänd. sjukt praktiskt att vi äntligen har någon med körkort, så slipper vi kanske ta bussen ibland allafall :D

nej, nu ska jag gå in på fejjan och fortsätta beskåda min hämd mot olivia som facerapeade mig. hoho, sweet revenge^^

good day, as a polite dingo(e) would say!



haha, jag måste ha glömt publicera detta igår, nåväl lägger upp det nu istället. kan ju tillägga att det inte var superkul på T-baren. musiken var rätt dålig och det var packat med folk på ett liiiiitet ställe.
ciao! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0