101130

Nu har jag hicka för fjärde gången idag. enda gången jag kunde trolla väck den själv var på engelskan när Olivia, Johanna och jag fick ett skrattanfall. eller, Olivia och och jag fick ett anfall och Johanna tittade på oss som om vi var från mars. hon är länken som håller oss nere på jorden, vår alldeles egna gravitations- .... sak?
en riktigt kul engelska lektion allafall :D

även dansen och ensemblen gick bra. vi komponerade en låt på ensemblen och lite cred vill jag ta för det var mitt improviserade jag-har-inget-att-göra-så-jag-spelar-piano plinplong på pianot som blev introt :D azum ;)

nu, tänkte jag återgå till en gravallvarlig uppgift, nämligen bouncing balls på facebook. jag kan inte komma förbi level 5 men de ska det bli ändring på. om jag lyckas lovar jag rita i paint hur jag ser ut när det händer.

tjing tjong! (nej! jag måste sluta säga det! inte nog med att det inte riktigt är politiskt korrekt, eftersom det kan uppfattas som en pik mot asiater, det låter för löjligt! och jag har verkligen inget emot asiater. tvärtom, killarna är ofta helt suveräna. uteseendemässigt alltså.. ;)


morrdag, tristdag, ontdag, tokdag, fegdag, lögndag, ...dag
några förslag till söndag?

Kommentarer
Postat av: miranda

sömndag!

2010-11-30 @ 20:54:43
URL: http://mipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0