101124

Hej hopp i galoppen!
Äntligen känner jag för att blogga. inte för att jag har överdrivet mycket att berätta. sitter och väntar på att senaste glee avsnittet ska ladda färdigt, lyssnar på en symofinorkesters version av Owl Citys Fireflies under tiden. rätt cool, jag gillar låtar i symfoniversion, det låter så pampigt.

idag har det varit audition inför julavslutningen, dansade med jazz och showdansen och körde Holding out for a hero tills rök kom ut ur mina öron. jag tror det gick bra, vi behöver öva mer men förhoppningsvis anade dom potentialen.
efter det var det kör övning som gällde, tog bussen hem med Viktor (vem annars? vi är ju förtrogna bussbuddies) och hoppade av vid trafikskolan. smög in och gjorde mina 3 första pärmar. på den första fick jag 27/40, nummer två 31/40 och den sista 34/40. det var ju inte så bra på dom två första men det är ju trots allt första gången jag gjort pärmar. får pysa ner där nästa vecka igen och göra dom 3 sista.

imorgon ska jag bara in till skolan för att spela in gitarr till mitt projektarbete. måste hem ganska tidigt kom jag på, för jag måste adventsstäda mitt rum. mamma och bojje håller på med resten av huset nu, dom tar typ ett rum varje dag, dom duktiga små liven. :)


(Miranda har tagit bilden och jag stal den från Facebook. såå kanske:
© mipanda.blogg.se ? :D)


förresten tittade jag på The Backup Plan igår, delvis för att jag hade kikat lite på den i en affär och för att olivia tipsade mig om den. enligt mig var den bara bra. hur nu nånting kan vara bara bra? liksom inte over-the-top-fainting-cause-it's-so-good men inte heller mördar-dålig. Storyn är att Jennifer Lopes spelar en kvinna som vill främst vill ha barn. så hon gör en inseminering men möter en jättehärlig man kort efter. frågan är då om han vill stanna med henne trots att hon är gravid, med någon annans barn?
helt okej som sagt, men ibland var den lite lustig.

okej, nu får det vara nog, mitt glee avsnitt har väl laddat varvet runt ett antal gången vid det här laget.
tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: matilda w

åååh den filmen är ju faktiskt jättesöt (och lite töntig, men ändå!)

2010-11-24 @ 20:01:27
Postat av: Stina

ja, den var helmysig, helt klart en 3 :)

2010-11-24 @ 20:33:52
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0