101111

vet ni vad jag behöver?
en header.

repet gick snorbra idag. även körlektionen gick hyfsat. eftersom Rökt makrillfilé, dillstuvad potatis inte lät särskilt lockade, hoppade jag över lunchen och åkte hem. cyklade i regn, underbart. väl hemma lagade jag den enda måltiden jag verkligen är bra på: nudlar.
åt min fashionabla lunch under tiden som jag tittade på The Shawshank Redemption. now, that's a great movie. Jag älskar både Morgan Freeman och Tim Robbins i den. jag har inte kollat vem som gjort filmen men det måste vara en jäkel till människa. det är precis en sån film som kommer va en klassiker for ever. häftigt att hela temat är frihet. yup, en mycket bra film. 2 tummar upp av 2 möjliga.



nu ska jag spela lite piano, medans det fortfarande är tomt i huset. ska göra ett inlägg senare ikväll också, för jag har lite funderingar som jag vill delge :)
hej och hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0