101109

Hej hopp bloggen min!
Dagens, nej veckans, kanske till och med månades händelse är att -trumvirvel- OLIVIA HAR TAGIT SITT KÖRKORT! wehooooo! det är så jävla kul, på första försöket också! hon är så duktig och nu kan hon äntligen hämta mig när jag varit på rejv i kristianstads slum! grattis raring, jag är stolt över dig :D

ja, den här dagen har faktiskt varit bra. dansade imorse (jobbigt, jag stod på händer och ramlade å slog i axeln men annars var det kul XD) och hade efter det ensemble. det var pinsamt för jag klarade inte riktigt av att planka min låt. jag är så gräsligt dålig på sånt, men det är ingen ursäkt. alla andra har gjort sitt så det är bara jag som inte fixade det, jippi. till sist blev det en lång engelska lektion då vi slappt nog tittade på en film. en hemskt bra en som handlade om gäng och sånt i USA. Freedom Writers hette den, check it out ;)

åkte med lilla mamma hem och när hon berättade att vi ska äta enchiladas idag blev mitt humör ännu bättre!
en mucho bra tisdag helt enkelt.

hej svej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: olivia

tack så mkt fina-stina, jag lovar att köra dig någonstans i veckan!

2010-11-09 @ 18:53:09
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0