101106

Idag vaknade jag upp från världens härligaste dröm. spenderade en timme med att försöka somna om och drömma den mysiga drömmen igen men det funkade inte.
Min övernattnings/lan/mysdag i schillange blev superlyckad :D vi promenerade, fotade, spelade kort, åt tacos och spelade age of empires (miranda vann, men bara för att jag var modig och gick till attack först och förlorade alla mina gubbar och resurser..   okej, där ljög jag. hon vann för att hon är bättre. tackålov att jag åtminstone har en cool frilla nu för annars hade jag kännt mig lite nere xD)

jag var lite trött efter allt detta skojj så jag stannade hemma igår och tog det lugnt. fick världens härligaste telefonsamtal från Olivia och Johanna som skulle ut och partaja :D haha, det är alltid lika kul att prata med Olivia när hon är lite på kanelen. det livade upp min kväll rejält xD

och nu, tänkte jag ta en promenad.
hej hopp e toss!


Kommentarer
Postat av: olivia

haha åh gud det kom jag inte ihåg förrän nu när du skrev det

2010-11-06 @ 17:00:30
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/
Postat av: Stina

haha, det var väldigt kul xD plus att du tipsade mig om The Joneses och att jag skulle lyssna på den låten på din blogg xD

2010-11-06 @ 20:44:37
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0