101101

Hallelåja!
dagens inköp i Hässleholm blev inte många men desto dyrare. Ett nytt mineralpuder (i rätt nyans till min nu vinterbleka hud) och en vinterjacka. en väldigt klurig jacka med avtagbart foder innuti så det kan bli en sorts höst/vår jacka också! svart är den och det är bra för jag gillar att ha färgglada sjalar och accessoarer.
hittade en gudomlig sjal på Kappahl av alla ställen. den var ganska stor och tjock med lila/lavendel/rosa färger. så fin och jag ville ha den men den kostade ändå tvåhundra och min stackars plånbok ville inte gå med på det.
synd att man inte kan handla på avbetalning.

jag fick klipptid imorgon halv tolv och då blir det en hellugg för jag är trött på dessa gardiner som hänger runt mitt fejs. skulle gärna slingat lite också men som sagt, ekonomin räcker inte så långt. måste ju kunna leva resten av månaden också, det är ju trots allt bara den förste november.
men det är väl härligt? jag gillar verkligen hösten, jag slipper visa min gelé-kropp och så kan man ha lager på lager.
jag måste skynda mig supermycket imorgon för körlektionen är från halv tio till halv elva och jag måste ta bussen halv elva prick för att hinna tillbaka till broby och frisören halv tolv. så det blir lite stressigt men jag är ju SuperSnabba SilverStina så det är klart jag hinner :D

hej hopp i det blå, nu ska jag se en film tror jag. eller nej, jag ska nog titta på Sabrina Tonårshäxan säsong 3, för den hade sussi med sig från gbg. hon kom på tåget förresten, men vi insåg att hon glömde sin plånbok! haha xD typiskt, så den får vi skicka upp till henne. vi ska nog inte berätta det för mormor för då lär hon oroa sig ännu mer än vad hon redan gör. grand mére, hon har för mycket tid att oroa sig på. men rar är hon, lilla mormor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0