100525

nu har jag pluggat historia satan! äntligen förstår jag en hel del grejor som innan inte har made sense. typ som vietnamkriget. wow liksom. i totally get it now. alltså, inte så att jag stödjer orsakerna till kriget utan att jag fattar vad som hänt. xD

+ man skulle kunna säga att jag blev moster i söndags. eller, plastmoster. min mammas mans dotter fick en son. jösses. "mammas mans dotters son" säg det 5 ggr snabbt ;)
hoho, nåja. hon mår bra och gossen mår bra och jag är väldigt glad för deras skull :)

hursomhaver, dagen började dåligt och slutade bra. ensemblen blev skit, naturkunskapen var okej och idrotten var awesome med salsa, volleyboll och till sist salsa/volleyboll; en mkt intressant/hysteriskt rolig kombination xD

adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0