smashintoyou

Idag har det glassats på stranden i Åhus med Miranda, Feffs, Olivia och HUGGAN! alltså, Hugo: Olivias boyfriend.
Det var döskönt och det blev faktiskt några timmar. Lite glass, pommes, kortspel och snicksnack. Efter stranden drog vi in till stan och spelade kort i tivoliparken istället (förändring är viktig!)
tog bussen hem, pratade med nea -v- och cyklade som en buse hem. trodde att tacosen skulle vänta på mig men icke! Både Anton och Sebastian låg å slöade.
Inför sådan inspiration var jag helt enkelt tvungen att ta tag i mitt liv. Jag dammade, dammsög, putsade speglar och organiserade mitt stökiga rum. Haha, "putsade speglar". plural.. låter som jag bor i spegelhuset på Liseberg. Hm.. hade inte varit helt fel..
(faktiskt har jag bara en spegel. dock stor, beacuse im big, blond and beautiful! -> Haha, kollade på Hairspray i söndags ^^)

Det var allafall jätteskönt att göra rent. Till sist blev det lite käk ändå och nu har jag duschat.
Jag är ren, mitt rum är rent; dvs min själ är ren. mkt bra harmoni :)

Fick besked idag om att vi ska börja jobba imorgon. Jordgubbarna är äntligen färdiga och jag börjar 10.00 utanför konsum imörrn. Tråkigt nog får jag säkert jobba hela dagen istället för bara det vanliga halva passet. Jordgubbs-Solveig fick inte tag i Jordgubbs-Madde.. allvarligt talat, alla dessa jordgubbarna gör mig galen.

so long, flaggstång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0