100629

Idag har jag haft en av mina inte-så-intressanta dagar ;)
jobbade förmiddag, solade och svettades, gick på teorilektion och sen hamnade jag här och jag har inte lyckats lämna datorn.

Är helt upphakad på Fanta Rosé låten av Dj Mangoo. den sitter i mitt huvud!
Imorgon har jag planerat in lite solande och badande på förmiddagen med Frida! Hon var på konsum idag och satte sig och snackade ett tag, superbt trevligt :) så bestämde vi att tydinge imorgon är det som gäller!
Och mot kvällningen drar jag mig in mot stan och till Olivia och mina andra kära vänner.

tillslut måste jag tillägga att jag ska gifta mig med Spike i Buffy the Vampire Slayer. han vet bara inte om det än -

hasta luego


PS. fy fanken vad flitig jag är på att blogga nu under sommaren. :D känner mig duktig, men jag har ju så mycket mer tid nu. HA! precis som jag regerar över ett litet land resten av året och är sååååå upptagen. om man tänker riktigt filosofiskt och intalar sig själv att mitt hus är ett litet land hade jag ändå bara varit prinsessa.. dammit! Mamma ska alltid stjäla all tid in the limelight xD) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0