100623

Jag sitter och lyssnar på John Mayer och då tänker jag på Miranda av nån anledning..
hur som haver, gårdagen var underbar med Olivia och sagda Miranda!
Vi shoppade lite bh och skor till mig, bolivia fixade internet och telefonbank, miranda inhandlade toapapper och så drack vi milkshakes på Max tills vi mådde illa!

Ni vet i början på Coldpalys låt Fix you? med liksom orgeln eller nåt .. då tänker jag på den tecknade Robin Hood filmen för det blir sån musik när allt är hopplöst och det inte finns en penny i den där sparbössan i kyrkan ^^
det är så mycket musik jag associerar med händelser. som när jag hör Israels bidrag i Eurovision, Milim av Harel Skaat, då tänker jag bara på den här serien som jag precis läst som är asbra och sjukt sorglig. Och så fort jag får höra Goddamn you're beautiful av Chester See tänker jag bara på vårterminen 9:an för då lyssnade vi jättemycket på den.

by the by, mina betyg kom idag.
et voìla!
Datorkunskap: VG
Engelska A: MVG
Engelska B: MVG
Estetisk orientering: MVG
Estetisk verksamhet: MVG
Historia A: G
Idrott och hälsa A: MVG
Kultur- och idéhistoria: VG
Matematik A: G
Matematik B: G (!)
Ensemble A: MVG
Gehörs- och musiklära A: MVG
Körsång A: VG
Rytmik med dans: VG
Sceniskt musikprojekt: MVG
Musiklyssning: VG
Naturkunskap A: VG
Samhällskunskap A: G
Instrument/sång nivå 1: MVG
Svenska A: VG

jag är fullkomligt nöjd med mina betyg och en smula förvånad att jag fick mvg i idrott, men superduperglad! :D

well, well. nu när jag skrutit om mina plugg-förmåga känns det bättre.
och förresten, älskar jag min mamma massor. hon gav precis mig typ 400 kr. sa att jag inte behövde låna det utan kunde få det för att jag fick så fina betyg! :D så det var kul x)
hon är så snäll, jag förtjänar inte en sån mamma.

hejsvej, korvpastej!

Kommentarer
Postat av: miranda

VARFÖÖÖÖÖÖÖR!?!?!? WHYYYYYyy, varför fick jag bara vh i esv? jag var en aaaaaasbra roddningscheft. suck.



jaja, det dära att du tänker på mig när du lyssnar på john mayer är för att jag är hans älskarinna. Schhh säg det inte till någon!

2010-06-23 @ 20:44:21
URL: http://mipanda.blogg.se/
Postat av: Stina

neeej, fan va tråkigt att du inte fick mvg i det!! :( :(



men herregud miranda! vad säger oskar om det ?! xD

2010-06-23 @ 22:19:48
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0