100618

jag är tacksam för mitt sommarjobb men idag orkar jag inte. och det är oroväckande eftersom detta bara är andra dagen..

woow, det är geting på mitt rum. ett ögonblick, ska bara döda den.
mission accomplished, kalla mig stina: geting-assasin!
på tal om död, igår när jag besökte min kära Linnéa hände nåt fenomenalt kul. Vi satt i godan ro och glodde på Knocked Up på tv och så hörs ett surrande. Nea flyger ur sängen som en kanonkula och kastar sig ut genom dörren (tack och lov var den öppen, annars hade det nog varit ett Linnéa-format hål där) Mia kommer upp med flugsmäcka och tillslut lyckas jag avliva jäkeln. Då visar det sig att det är en fluga! HAHA! Visst en hästfluga men ändå. Skräcken lyste i neas ögon, för en fluga .. men men, i'll protect you nea! skitsamma om det är en bålgeting eller en mygga.

tack å hej, hårspray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0