100601

vet ni vad jag har insett?
jag är trött på att va singel. det suger.

men idag fyller min sis 24! GRATTIS! nu hon är stora damen ^^
för övrigt sitter jag och väntar på senaste glee avsnittet på channel 131. det står att det ska komma ikväll men inte när ikväll. underbart med diffus, kryptisk info.

den här tisdagen har inte varit den bästa, ensemblen började ca hundra år försent, naturkunksapen var boooring och vi var inte så många på idrotten villket var synd eftersom jojohanna och sandra hade lektionen och det var kuliga lekar och dodgeboll som gällde.

by the by, nästa år ska jag åka till Siesta, om det så är det sista jag gör! verkar ju va askul. måste sluta fega och ta mig i kragen och VÅGA VARA SMUTSIG I 4 DAGAR!

har lite ont i mitt högra bröst .. mystiskt men inte särskilt mysigt.
hejdå lilltå.

Kommentarer
Postat av: olivia

jag tycker verkligen du ska åka dit, platsen där ingenting betyder. SLÄNG IVÄG MORALEN VAR SVINFULL GÖR SAKER SOM DU ALLTID VELAT TESTA

2010-06-01 @ 21:39:26
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0