100709

God afton kära blogg, respektive blogg-läsare (om jag nu har några, vilket jag tvivlar på)

Idag har jag sålt jordgubbar för 3405 swedish crowns x)
och jag pratade även med Birgitta Sandberg Hultman .. tror jag..
ja, någon pratade jag med, en väldigt trevlig äldre dam som berättade en hel massa coola grejor för mig om astrologi. Hon ringde mig sen och rekomenderade en författare och lite böcker, det var kul för jag älskar att få boktips :D känns så härligt att få sätta klorna i något helt nytt!
när jag kom berättade jag för mamma och bo-ewe vad som hänt och dom blev lite lätt förundrade, för tydligen har hon skrivit många bra böcker och brukar prata i radio och ditt och datt :D så det var skoj, lite komiskt att jag inte visste vem hon verkligen var, hon presenterade sig bara som Birgitta ^^ nåja, en trevligt upplevelse och nu ska jag önska mig en astrologibok i födelsedagspresent nästa vecka. hon sa även att jag, som är kräfta, passar bra med fiskar och skorpioner. så, se upp!

gårdagen var minst lika intressant! jag kom hem från min övernattning hos olivia efter bion och slaggade lite framför tvn tills min moster ringde och undrade om jag ville komma upp till dom och hälsa på lite. jag tackade ja och kastade mig på cyklen för en tripp till kilinge :) dock gjorde jag ett misstag, istället för att svänga av från grusvägen ut på stora vägen hem till min moster, fortsatte jag på sagda grusväg för jag hade så bra glid! xD jo, men det var så bra underlag och jag hade sån bra fart att det hade varit en skam att ge sådan spektakulär fart och ett sånt glid xD

så jag fortsatte .. och fortsatte .. och fortsatte .. tills jag kom ut i njura och var tvungen att cykla värsta cirkeln runt för att nå mina kusiners hus xD
så istället för att cykla 3 km på en 20 minuter cyklade jag närmare en mil på en timme xD men som sagt, det flöt på hur fint som helst på grusvägen och det var världens finaste hus och ängar på sidorna :D
hur som haver, väl hemma hos min moster fick jag lunch (hemmagjorda köttbullar, potatis, sås och lingon. made by grandma, yum!) och så busade jag med Noah. Vi tog en tur upp till Gummarp (hm, två m eller ett m?) och doppade oss lite och jag fick köra bilen ;D fett spännade, speciellt med tanke på att Eva inte är min handledare ;) men det gick hur fint som helst och jag körde bara på grusvägen. (vad är det med mig och grusvägar? vi kan inte hålla oss ifrån varandra xD)

lekte med erika på kvällen och det var chill-i-dill som vanligt :D planen var egentligen att vi skulle in till k-dagarna ikväll men jag är lite trött så det fick bli en annan gång.

PUH! inte ens jag orkar läsa detta igen. ett under om någon annan gör det XD kanske någon som är besatt av mig, men ärligt talat, hur troligt verkar det?

TTFN, ta ta for now!
PS. Imorgon är det Mirandas födelsedag! HURRA! DS.

Kommentarer
Postat av: miranda

jag är besatt av dig så jag läste hela...

2010-07-09 @ 22:27:54
URL: http://mipanda.blogg.se/
Postat av: Stina

whoooo! äntligen har jag någon som är besatt av mig! vilket passar bra eftersom jag är besatt av dig! så då kan vi ju vara besatta av varandra och aldrig lämna varandra!

2010-07-09 @ 22:31:52
URL: http://synonymous.blogg.se/
Postat av: mirre

det låter som en mycket bra idé!

2010-07-10 @ 09:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0