it's my birthday, I'm gonna party like it's my birthday!

Goddag!
Idag är det min 18:de födelsedag och äntligen kan jag göra allt jag ville när jag fyllde 17. xD
Gårdagens kväll spenderade jag tillsammans men några av de bästa flicksen i världen och vi gjorde kristianstad osäkert enbart genom vår närvaro. dumt nog hade jag inte mitt leg med mig så jag kunde inte gå in nånstans när klockan blev efter tolv och jag officiellt blev myndig.
men ikväll blir det andra bullar! :D
ska äta middag med Miranda, Olivia, Rebecca, Levin och Jenny på Rose Garden :) och efter det ska vi alla njuta galet mycket av vår myndighet ;)

då blir'e kalas på söndag och jag ser fram emot fina presenter, supergod tårta (som jag har valt, eftersom jag alltid annars får grädd och jordgubbstårta men i år satte jag ner foten och sa: "Nej minsann! den här gången vill jag ha hallon.." Haha nej, det blir något med choklad :))

så, so long suckers. jag tänker inte hänga här (även om det är gräsligt intressant att sitta och skriva och låtsas att jag skriver till läsare när jag vet att det är bara mina närmsta och härligaste vänner som läser min blogg) när det är så fint väder ute och jag är ung, lagom vacker och hysteriskt trevlig.

tack å hej leverpastej!
förresten, Billie the vision and the dancers är mitt nya favoritband! Jag ääääälskar deras musik :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0