100730

Idag är det officiellt mysdag för Stina!
hm, måste sluta prata om mig själv i tredje person ..
hur som haver, jag har spenderat merparten av dagen framför tv:n :) har sett 16 avsnitt av Sabrina tonårshäxan och nu ska jag kolla på True Blood.

Förresten måste jag berätta om jakten på Sixteen Candles. Det hela började för ex antal veckor sen då jag såg denna fenomenala 80-tals film på Ztv om en tjej vars familj glömmer hennes 16e födelsedag (den svenska titel är Födelsedagen). Den var gudomligt bra så jag tänkte att vafasen jag önskar mig den när jag fyller år!
Men först kollade jag så att den fanns tillgänglig på cdon.com (mitt andra hem) och där var den, shiny and new!
Sagt och gjort, jag knappade in Sixteen Candles på min önskelista och min födelsedag närmade sig med stormsteg och vips var jag arton. Men ingen Sixteen Candles! Lilla mor sa att när hon sökt på cdon så fanns den inte där.
Jaha, tänkte jag, nåja jag beställer den själv senare. så nu i veckan gick jag in på ginza.se istället och där var in all it's glory! jag tryckte på köp och gjorde en beställning. Paketen anlände idag, men ingen Sixteen Candles! Allt annat men INGEN SIXTEEN CANDLES! gick in på ginza igen, då står det där att den är slut även där! i en sista desperat handling gick jag in på cdon igen och där var den! jag börjar tro att jag ser i syne och att någon lurar mig men jag spillde ingen tid utan beställde den + säsong 3 och 4 av Gilmore Girls.
Nu hoppas jag fan att den kommer annars lär det bli obehagligt för cdon.com..

adieu!

Kommentarer
Postat av: Mojan

Vi hoppas den kommer annars får du gå på loppis!

2010-07-31 @ 15:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0