100702

Jag blev så deppad av det här med Arken att jag traskade (inte så kul som det låter) upp till byn och hyrde de här filmerna. Inte för att det hjälpte. Visst dom var bra, men det hjälpte bara för stunden. Känner mig sjukt ledsen, ville verkligen göra vår musikal igen.




Förresten är killen i All about Steve obehagligt snygg! Jag gillade honom redan i Baksmällan och blev positivt överraskad av att finna honom i denna filmen tillsammans med en av min favoritskådisar; Sandra Bullock! Hon är så galet rolig! Fast jag nästan dog flera gånger under filmen för att hon var så pinsam, hon brukar inte spela sånna karaktärer så det var spännande.

Starstruck var helt enkelt Disney x) Mysig och bra men jag förstår inte vad Disney har emot kyssar? Jag undrade genom hela filmen (precis som jag gjorde med High School Musical 1) när fan lite läppaction skulle ske. Men den var ändå en kul film: Sterling Knight, som spelar huvudrollssnubben, var sådär kul på ett diskret sätt som man direkt gillar.

Hm, det här blev ju nästan en filmrecension. kanske något att fundera på .. så mycket filmer som jag ser (och ÄGER! jag är uppe 110 dvd:er och ex antal serier) borde jag ju dela med mig om vad jag tyckte. och ge tips! och bli känd för det! Jag kan blir som Kenza eller Blondinbella, fast med filmer istället för mode!!! Som ett jobb! WOHO, money, fame and power here i come!

hrm .. it got a little out of hand..
äsch, jag lär ändå inte göra det - jag är latheten personifierad.

adieu.
(orkar inte rimma så här sent)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0