var är du, när jag behöver dig?

tjolahopp
bra helg, defenitivt :)
fredag hos Mirandan, med Johannan, Jennyn och Rebeccan :) mäjranda, jojohanna och jag trotsade alla naturens trix och gick till Maxi för att handla. snön yrde, en bil skvätte ner oss, jag gnällde men so help me god: vi fixade allt!
vi lagade superb mat, åt massa godis och chips (som vanligt, C4 gör mig tjock!) och pratade strunt.

igår, jag jag kommit hem såg jag att bo-ewe hade fixat ihop duschen i stora badrummet.
"BON" tänkte jag. "Då duschar jag här istället." gick alldeles utmärkt tills jag var färdig och gick ut och såg att hela badrummet skvalpade i vatten. jag säger bara det, tackolov att vi har så absorberande handdukar. men men, det är obviously nåt fel på duschen. och eftersom B. är lite känslig slutade kvällen med skrik, anklagelser, svordomar och förbannelser.
skitkul, ibland önskar jag att jag bodde hos min pappa. tills jag kommer jag ihåg att han inte vill ha mig där. asshole.

hursomhaver, imorgon kommer johanna och matilda hit på besök och vi ska prata käkarna ur led och jag ska göra panna cotta :) på tisdag blir det simmning ^^

nu sitter jag här och biter på naglarna. lyssnar på melissa horn och känner mig kultig.
jag inte skilja på om jag vill va med dig.
ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0