@

Jag sitter i datasalen på tredje våningen och väntar på syv:människor. tydligen skulle dom ta en "kaffepaus".
Och ja, jag tror jag ska återuppta min blogg i motsats till tidigare beslut.
Alla gör ju det.
Härnäst lär jag väl komma till skolan med en cigg i mungipan och en spruta i armvecket.
Långt fram i tiden kommer folk fråga "Vad var det som gick fel? Varför denna moralkollaps?"
Då ska jag svara: "Vaddå, alla gjorde ju det!"

väldigt dumt att syv:människorna inte kommer. känner mig dum. ingen kommer läsa detta. jag kommer skriva tusen inlägg och inget kommer intressera sig. Inte ens min farmor kommer läsa detta, men det säger sig självt; hon har inget dator. Till skillnad från Olivias farmor som läser hennes blogg varje dag och kommenterar små söta saker.
borde köpa en dator till farmor..

BAH! nu går jag - får väl läsa matte c i 3:an.

Kommentarer
Postat av: JennyPennyBennyKenny

Hörruduu Stina, har jag faktiskt läst detta inlägget som du sa att ingens kulle läsa, så ack så fel du hade! mööhöö.

2010-02-07 @ 00:18:45
URL: http://estetJenny.blogspot.com
Postat av: mirre

jag har också läst det!

2010-02-10 @ 09:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0