101203

gäsp, klockan än tio på en fredag och jag håller på att somna på min skrangliga pinnastol.
det har varit en lång dag med massa rep inför julgalan. både rosor och ris. lite rosor på att jag gick med Viktor och Matilda och samlade in sponsorprodukter till lotteriet, rosor på att dom var ena riktiga raringar och köpte julmust och gifflar till oss hårt (skojja min dojja, det är ENBART KUL! inte mycket slit och släp direkt) arbetande körmedlemmar, rosor på bussfärd hem med vikysmikypiky. ris på att inte alla har vett att stanna på repetitionerna och taskig attityd!
ajabaja, 11 budordet lyder: Du skola icke förräda din nästa när denna nästa ber dig va med i sitt projektarbete och även ser till att fixa obrytbart kontrakt. (rosa koftan, vi vet var du bor..)

dom är så duktiga och detta är ju verkligen ett gigantiskt projektarbete med en bra utgång liksom, pengar till barnen på CSK. så satan i gatan, KÖP BILJETTER. dom finns på Domus, för endast 50 riksdaler får du en fantastisk gala på tisdag 19.00. kom igen nu, en liten biljett kan du nog ha råd med ;)

nu har jag dock lite saker att säga!

för det första,
Miranda är dagens sötnos för hon har tusen bilder på mig på sin blogg och eftersom jag är en egocentrisk, narcissistisk och allmänt självgod tjej känns det väldigt bra. jag uppmuntrar att besöka hennes blogg och lämna saftiga kommentarer om min skönhet, goda fysik och snygga klädsmak.
Miranda är min myskompis, min danskompis och en av mina absolut bästa kompisar någonsin :D (vem vet, med alla dom bilder är det mycket möjligt att du klättrade upp till toppen! xD)

för det andra, Matilda kände sig utanför eftersom jag skrev om Viktor i så fina ord i mitt förra inlägg.
därför tänkte jag nu spendera cirka en mening med att beskriva henne.
Matilda Williams är oftast snäll som en nallebjörn, ibland bestämd som en domare, alltid rättvis som en .. annan .. domare.. xD söt som en baby-and, bra mycket roligare än många Göinge-bor, klok som en uggla, listig som en räv, god som en marspangris och den enda jag känner som kommer från Brösarp. eftersom jag inte alls vet särskilt mycket om Brösarp förutom backarna ser jag fram för mig att Matilda bor på Brösarps backar. vem vet, en dag kanske jag får veta!

för det tredje
, för att ingen annan ska lämnas utanför ska jag nu visa min uppskattning mot lite andra vänner. men bara dom med bloggar, annars är det inte kul.

Olivia är min goda vän och trogna kamrat genom vått och torrt. hon är ondskefull, så vi passar bra ihop. vi ska följas åt ändå till universitetet har vi bestämt och tur är väl det. vi är trogna filmtittare och brukar tipsa varanda om bra movies, känns skönt med nån annan som glor lika mycket på film som jag.
hur sjutton jag ska klara mig utan henne efter C4, det vet jag inte. vem ska då skrämma bort min hicka tillsammans med Levin?

Johanna har ingen blogg MEN, innan ni dömer! så måste ni förstå att johannas dator är lite till åldern stigen och hur som helst är Levin på tok för cool för att blogga. hon har helt enkelt ett intressant liv, hon behöver inte skriva om strunt varje dag som jag gör. hm, kanske borde umgås lite mer med henne.. vore inte alltför tokigt med ett liv. Johanna och jag delar en kärlek för disneyfilmer och sånt som det egentligen inte är okej att tycka om för det är ju bara sååå töntigt. typ High School Musical, Camp Rock och Miley Cyrus.

Jenny, är gängets hoppetossa och så självständig att jag blir grön av avund. hon har en alldeles egen lägenhet, en alldeles egen katt och en alldeles egen pojkvän. jag vet inte riktigt vilket av dom som gör mig mest avunsjuk dock. Jenny är glad som en lärka och lika snäll som min katt Elvis är dum. dvs väldigt, väldigt väldigt snäll! xD
Hon är generös och lånar alltid ut sin dusch om man behöver den utifall att lite action möjligvist kommer ske. ;)

Beccs är skönheten personifierad och en lurig tös. hon mycke busiga saker för sig, bla a knipande av rumpor och puttande av vänner. utöver dessa charmerande attribut är hon även glad och snäll mot alla, vilket inte är särskilt vanligt nuförtiden. hon är en snapphane-tös precis som jag och den enda jag kan prata göingska med.


PUST, nu är jag trött i fingertopparna. ha det bra , nu ska jag sova för det är nämligen 43 minuter sen jag började skriva det här inlägget xD
adieu!

Kommentarer
Postat av: miranda

gött inlägg stajnis, my best möjsfriend !

2010-12-04 @ 10:31:33
URL: http://mipanda.blogg.se/
Postat av: Cattis

Intressant att lära känna dina friends lite bättre.........

2010-12-04 @ 11:12:27
Postat av: matilda

hahaha nej vad söt du är! :)

2010-12-04 @ 14:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0