101224

är det bara jag eller är den här snubben snyggast av alla i hela världen?



God Jul förresten, nu när det äntligen är julafton är jag fullkomligt lycklig! jag har spelat monopol med min syster i typ 3 dygn btw. det är The Simpson monopol med kreditkort och kortmaskin istället för lösa cash, och man börjar med 15 mljoner. det har inte gått så bra för lilla mig, jag satt på en skuld på en sisådär 100 miljoner men den har minskat något nu. vi utarbetade en avbetalningsplan så jag är väl nere i 30 miljoner istället. vi ska spela hela jullovet och jag SKA vinna!
jag har även passat på att spela lite The Sims2. för er som inte vet det kan jag bara spela sims på julen, eftersom jag har sims årstider och då snöar det ju och sånt, så då måste det va snö även här för att jag ska vilja spela :D

om 40 minuter är det kalle anka och jag har precis duschat, sitter och lyssnar på We are the World 25 for Haiti. jag är väl knasig men jag tycker den är jättebra! den har fått massa dålig kritik, men jag diggar verkligen den. speciellt delen med Miley Cyrus och sen Celine Dion. jag bryr mig inte om vad andra säger, Celine Dion är crazy på att sjunga. Miley också för den delen. det var även i den här videon jag såg Lil Wayne (se ovan :D), jag försöker nu bestämma mig för om jag ska lägga in en stöt på honom eller Akon.. så många män, så lite tid..
ha det bäst, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0