101215

aj aj aj, jag har satans ont i mina käkar. och min höftböjare. danslärare Sanna sa att man kan få det om man tränat för mycket. det trodde jag aldrig skulle hända mig.

men det här om mina käkar, det är faktiskt otroligt jobbigt. de är precis som om jag spänner mig jättemycket och biter ihop hela tiden fast jag inte alls gör det! de gör så ont och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. mamma säger att jag ska prata mindre, sjunga mindre och äta mindre. härligt, allt som gör mig glad. menmen, lycka är väl överskattat.


idag köpte jag alla julklappar. ALLA! Jenny och jag gled runt i stan och va galet effektiva. vi praktiskt taget bosatte oss inne på Spice Tree. det känns asum att alla klapparna är inhandlade, nu ska jag bara slå in vissa av dom.
förresten gjorde jag ett test teoriprov på Bonniers trafikskoleprogam, fick jag 56 points, alltså godkänt. hallelujah! kanske klarar jag även det, efter det är det ju bara uppkörningen att göra. gulp..

skepp ohoj, ha de fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0