101213

hej!
halkan gick jättebra! :D Hanna Ivan hade så rätt, det var skitkul att sitta ensam i bilen. xD jag körde lite, sjöng lite, trummade på ratten, växlade, kollade speglar och kände mig allmänt genialisk!
vi kom tillbaka ganska tidigt, typ 12 (jag fick köra hela vägen tillbaks också :D) jag pluggade teori i nästan tre timmar, sju pärmar. traskade hem till farmor med nykommen mensvärk. la mig på soffan och blev ompysslad till tusen, vi kollade på top model och åt godis och ris à la malta. min farmor är helmysig och ganska döv, vilket passar mig bra jag är ju så högljudd :D

mamma hämtade mig för en stund sen på väg hem från jobbet och nu är jag så här <-------------------------------> trött. 5 timmars sömn är lite lite även för SuperStina.
förresten tror jag att jag slog mirandas rekord på bouncing balls. det känns lite tomt inombords nu, precis som om mitt liv inte längre har någon mening... jag misstänker dock att jag inte kommer få behålla första plats särskilt länge till. miranda är så badass, i can't keep up with you darlin' ;)

haha, en annan rolig grej som hände idag var att mitt under halk-teorin slog det mig att Erika kommer hem om 2 FUCKING DAGAR! jag tappade helt koncentrationen, jag tror inte jag har saknat någon så mycket förrut. vi satt praktiskt taget ihop hela sommaren och sen 3 hela månader, utan henne? abstinens eller vadå xD haha, så jag ser fram emot hennes hemkomst som tusan :)

sen vill jag bara säga, tack gud. tack för att du skickade min mens tre dagar för tidigt. tack för att jag måste ha den nu när jag ska dansa imorgon och på onsdag. tack.
bite me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0