101210

inatt drömde jag så konstigt.

i drömmen var det lördag och jag vaknade av att min mobil ringde. i luren sa Hugo Rosas hej. han undrade när jag skulle komma upp till sthlm och hälsa på honom. han tyckte att jag skulle komma samma dag så vi kunde festa.
jag fick ju informera honom om att jag nog inte hann det. han blev lite ledsen för tydligen var vi i ett förhållande, enligt våra facebook profiler! xD
men jag fick bestämt sätt ner foten och säga att jag inte kunde ta tåget upp och tyvärr inte heller komma mitt i veckan eftersom jag går i skolan. (man tycker ju att ens pojkvän borde veta sånt)

efter att vi lagt på ringde det en hel massa människor som undrade över mitt nya förhållande med Hugo. jätteknasigt.

sen bytte jag dröm och då blev det lite pyjamasparty med miranda, som Samuel krashade.. väldigt annorlunda. men det var trevligt, mamma serverade oss ostmackor medans vi spelade monopol.


sweet dreams, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0