101210, återkomsten

ahmen hallå världen!

jag har nu helt kommit över faktumet att jag tydligen undermedvetet gillar Hugo Rosas. vissa saker styr man helt enkelt inte över, som att jag ibland måste slå lite på olivia, inte äter sushi och älskar allt som är förutsägbart.
trots denna lustiga start på dagen blev fortsättningen riktigt bra. jag körde in till stan och det gick jättebra. den rutten går liksom automatiskt nu, så det kanske inte räknas. men om jag bara ska köra där på uppkörningen har jag mitt körtkort som i en liten ask :D
Nutida konst var konstigt. Svenskan var mest en enda stor debatt, som vanligt. eftersom det är Nobel-dagen (nej, jag hade inte en susning om det förren johanna sa det) blev det en hel massa snack om det. vi har så skilda åsikter och meningar i klassen att det alltid blir intressant.

lunchen var inte så smarrig, tyckte inte jag allafall, så vi gick till teapot och fikade efter. mysigast evaah, olivia och jag delade på en kanna rabarber och grädd-te. det slutade dock med att olivia sörplade i sig nästan hela för det föll inte mig i smaken, what can i say, it's just not my cup of tea (hehe, såg ni vad jag gjorde där? en ordlek med ord!)
varma scones med sylt på, en liten kaka (liten och liten, den var lika stor som min hand) och även ett glas julmust gick på 81 kr. inte så farligt kände jag, även om det tog emot lite att lämna fram kortet. men jag är ju ett glupskt litet barn, jag var helt enkelt tvungen att ha kakan och musten också..

så allt är frid och fröjd i min mage. och i resten av kroppen också för den delen. förutom höger långfinger där det borde suttit en nagel, men den försvann imorse när jag skrapade rutorna på bilen. den ligger väl i snön nu. men det är lugnt, så fort det töar ska jag ut och leta efter den och sätta fast den igen.

ha de gott, I'm a dingo(e) with a fagott.

Kommentarer
Postat av: olivia

Mitt namn är med 3 gånger yessssss!!! Fast varför vill du slå mig ? är jag dum?:(

2010-12-10 @ 17:11:43
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/
Postat av: Stina

Näe. Du är rarast av alla. Det råkar bara va så att jag uttrycker mina känslor med våld.

puss på dig din lilla lort

2010-12-10 @ 18:48:06
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0