101208

Jag är trött och ledsen.
hela dagen har varit liksom medel, förutom dansen som jag för en gångs skull orkade kötta på. okej, lunchen var också najs, jag blev så törstig efter dansandet att jag drack typ 4 glas vatten och ett glas mjölk. vilket resulterade i att jag knappt orkade äta nån onyttig pasta. bra bantningskur.

men sen när jag skulle ta bussen till broby visade det sig att det var en äcklig biogas-buss. och ja, dom är äckliga. dom luktar typ förkylning.. eller nåt liknande, svårt att sätta fingret på. i varje fall så mår jag hur illa som helst varje gång jag åker med en sån nedrans buss.

jag hoppade av vid trafikskolan för att göra pärmar, det gick helt okej. datorprovet? not so much..
mamma stannade där på vägen hem från jobbet och så fick jag köra. det gick så dåligt att jag betvivlar starkt att det blir något körkort detta året. allvarligt talat, jag kan inte köra med någon annan än körlärarna utan att bli jätteirriterad. och det är ju mitt fel! jag är fel! felmonterad, felaktig, oriktig, dysfunktionell, kanske till och med störd.
aj aj aj, vad jag blir ledsen. jag vill så gärna ta mitt körkort men jag är nästan 75 % säker på att jag kommer kugga. allafall första gången. och jag vill inte det!! susanna klarade sitt på första försöket, jag vill också göra det.

så hitintills har inte så mycket gått rätt. jo, erika kommenterade något på fb, det var kul. nu ler jag lite.
men utöver det, vill jag mest stoppa huvudet i snön och inte komma upp. fast en riktigt bra grej är att julgalan gick så otroligt bra igår. jag stupade i sängen direkt när jag kom hem, orkade inte ens kolla facebook.

nej. nu ska jag leta upp en fin driva med snö.
adieu, i will be in the snö.
PS. felisch fyller myndig, grattis snäckan! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0