101205

tjolahopp. idag är det andra advent och jag har inte gjort något värt att nämna.
jo, jag promenerade i snön när det började mörkna, det var jättemysigt :D
mamma och bojje gjorde köttbullar till jul, därför blev det hemmagjorda biffar till söndagsmiddag. det här känns bekant, åt jag inte det förra söndagen också?
hursomhelst, jag har en hektisk vecka framför mig och jag gillar det inte.
lista på saker att göra/ +oroa sig för denna veckan:

1. terminsuppspel, piano.
2. riskettan
3. repa till julgalan
4. terminsuppspel, sång.
5. Julgalan
6. mitt eget projektarbete (som jag nästan glömt bort!)
7. baka lussekatter
8. plugga teori
9. middag hos plast farmor och farfar.
8. middag hos mormor som fyller år. (HERREGUD! MORMOR FYLLER ÅR! DET HADE JAG HELT GLÖMT BORT! shit shit shit, present?)

sen nästa vecka är det nya grejor att oroa sig för. underbart-
ja, det här blev väl kanske inte ett särskilt intressant inlägg men ibland får även jag vara tråkig. he he he...
okej, nu ska jag sluta. man ska ju göra det när man är på topp. hm, om man inte når toppen när vet man då när man ska sluta? ah, the life question of a failure.
tjingeling :)




Kommentarer
Postat av: matilda

men tänk på att vi ska fika på teapot!!! :) och att du har två hjälpredor till ditt projektarbete!

2010-12-05 @ 21:00:55
URL: http://mittlivirepris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0