101201

late night blogging with schten, svinstina, stinis, even råttan if you will.
eller inte så late kanske, och inte direkt night men resten är sant.

har haft en låååång dag. jag tänker inte ens berätta om arbetsmiljö och-säkerhetslektionen där vi skulle diskutera högerns och vänsterns åsikt om den offentliga sektorn eftersom det blev lite personligt. dansen var så sjukt jävla jobbig att jag ville kasta en afrikansk trumma på mats. men han vill ju väl så det är okej, det är bara jag som är lat.
på det följde en oförståelig sånglektion (som vanligt) med Ylva. jag fattade noll och jag är ganska säker på att frågetecken poppade ut ur mina öron vid ett tillfälle.
så det gick väl inte så bra. men efter det var det körrep och det gick minsann kanon. olivia och jag beltade sönder på this little light of mine och den satt som en snöboll i skrevet. övade stämmor efteråt med mina underbara vänner och kör .. människor.. backup ...? det gick snorbra och vi kommer rocka fett på avslutningen.

åkte buss hem med Viktor och jag säger då det, åka buss utan honom vill jag inte längre göra. hädanefter ska jag klistra mig fast vid dig Viktor för du är så härlig!

nu ska jag natta mig, jag behöver min skönhetssömn. oh boy att jag behöver den, mitt fejs har levt sitt egna liv idag.
g'day mate!
(yäääy, det är december!)

Kommentarer
Postat av: Viktor

Ahwe! Klistra gärna fast dig! Våra bussresor är supertrevliga och givande och det är ett nöje att åka buss med dig! Som jag sade, vi skulle kunna fylla en bok med allt vi pratar om. Psykiska arv, kärlek, ondska och körkort, vi pratar ju tusan om allt!

2010-12-02 @ 21:48:34
Postat av: Viktor

Ahwe! Vad snäll du är! Du får gärna klistra fast dig vid mig om du vill! Haha! Och våra bussresor är minst sagt intressanta! Vad pratar vi inte om? Kärlek, ondska, psykiska arv och körkort? Vi borde skriva en bok!

2010-12-02 @ 22:22:21
Postat av: Viktor

Och nu ser jag att min förra kommentar hade publicerats! Så nu har du två snarlika! Men vad gör det? Kram!

2010-12-02 @ 22:23:03
Postat av: Stina

två underbara kommentarer är mycket bättre än en underbar kommentar, den bortskämda flickan inom mig jublar och gnuggar händerna av förjutsning! xD :D:D

2010-12-03 @ 21:54:12
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0