100829

Kusinträffen igår gick fenomenalt bra and it was a blast :) spotta gelegrodor är dock inte min starka sida..
vaknade 9 idag och kunde inte somna om, så störigt.  gick upp, åt frukost och tittade på Bring it on istället. jag önskar att jag hade bott i USA och gått på High School.. det hade säkert varit skitkul att va en cheerleader x) dom har så många extraaktiviteter också. Sverige har inget. Jo vi har knäckebröd, ABBA, Björn Borg och falukorv. yay!

usch, hur kan jag redan vara trött på skolan? eller inte trött men jag känner defenitivt inte för att gå dit imorgon.. jag tror det är naturkunskapen som tar emot för det har jag 3 timmar imorgon.

fyfan, jag vill inte va här längre. olivia har smittat mig, jag vill bara åka någon annanstans. är så trött på sverige, kristianstad, broby, allt.

Kommentarer
Postat av: miranda

tro mig, jag vill inte heller vara här längre! längtar som fan tills vi har tagit studenten så att man kan fly från iallafall Kristianstad

2010-08-29 @ 21:29:35
URL: http://mipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0