100823

Hey ho blog!
Idag var det första riktiga skoldagen i trean :) gick gaalet bra och det är underbart att vara tillbaka på C4 med mina härliga kompisar! har verkligen inte mycket lektioner detta året, typ 3 varje dag ungefär.
Idag hade vi svenska, musikhistoria och naturkunskap b som är ett av mina tillval. det gick bra om än lite långtråkigt ibland för vi kom inte igång med var ändå tvunga att va där.
Vi fick dock gå en halvtimme tidigare och då begav jag mig till österäng i sällskap med Miranda och Jenny. Först hälsade vi på Jennys kattunge Twixie som är adorkable! Och efter det traskade vi till Mirandas apartment och åt mackisar. Mamsen min hämtade mig på vägen hem från jobbet och nu är jag in my home sweet home.

Köpte även en störthärlig väska idag, som är typ oxblods-brun med axelband, precis lagom stor så jag får plats med ett block och lite böcker vilket är precis vad jag behöver.
wow, lyckades ju skrapa ihop till dagens blogg ändå! Jag lär väl inte orka blogga riktigt lika mycket nu som på sommarenför jag har knappt nån tid, so i guess i'll see ya next summer! ;D
men jag ska försöka. det är nog bra att skriva av sig lite ibland för även om ingen direkt läser det så har man ju ändå fått det ur sig?

well, as Tigger would say:
TTFN, ta ta for now!




Kommentarer
Postat av: olivia

Jag läser, varje dag!

2010-08-23 @ 19:54:13
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/
Postat av: bexxipexxi

väskan var ursnygg! men jag undrar en sak,, vad är det för skillnad på oxblods-brun färg och koblods-brun färg?

2010-08-24 @ 09:39:03
Postat av: ´rebecca andersson

jag skrev ett väldigt märkligt namn på komentaren ovan.. tänkte bara säga att det är jag !;)

2010-08-24 @ 09:40:04
Postat av: Stina

Tack olivia! det värmer! :D

beccs, finns ingen skillnad. i själva verket är oxar bara kor som klätt ut sig för att verka tuffare. dagens undom, vad gör dom inte för att passa in? XD

2010-08-27 @ 18:27:27
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0