100817

Ooooh! Jag är superhypad! Har precis beställt min första körlektion :D + att jag gick på en teorilektion som jag redan hade varit på och blev därför stjärneleven som kunde allt xD
Lektionen är på torsdag 07.20: mindre kul.
nu tänker ni: "Va?! Ska Stina Holm gå upp tjugo över sju på en ledig dag?!! Knappast!"
och då har ni rätt. jag ska gå upp HALV 7. kill me now x) men det är värt det. ingen vettig människa är uppe så tidigt och då är det antagligen inte lika många som är ute på vägarna heller vilket betyder: FÄRRE DÖDSOFFER!
yay for that :D

idag vaknade jag till ljudet av min gitarr som avlivade en sträng. PIONG sa det, men det går säkert att spela med 5 strängar .. right? right. efter detta abrupta uppvaknande traskade jag ut till postlådan och kors (kryss?) i taket där låg 5:e säsongen av Gilmore Girls och väntade. Så då tänkte jag se ett avsnitt medans jag åt frukost. Det gick inte så bra dock eftersom mamma "oavsiktligt" (yeash!) hade tagit med sig lådan med köttbullar som jag längtat till och planerat att ha på mina mackor denna fantastiskt ljuvliga morgon! ni förstår, i mitt liv och min värld är köttbullar på mackan något ovanligt och spännande. och den här morgonen var det inte annorlunda.
men det löste sig, jag åt mammas orginallunch istället. hehe.

hur som haver, drive safe and don't eat yellow snow.
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0