100811

idag har jag inget att göra. nada, nichts, niets, rien, niente.
gud vad jag längtar till skolan börjar.. jag vill bara träffa alla igen och komma in i vanliga rutinen.
på tal om mina härliga vänner spenderade jag gårdagen med Miranda :) vi hade det jättemysigt och födrev tiden i kristianstad med att shoppa och äta på house of bagels. det var rätt mycket rea så jag gjorde några fynd bl a två cheap monday jeans för 400 kr. blev en tröja, ett linne, ett par gryymt snygga, höga shorts och ett par solbrillor också :) vi avslutade med iste (moi) och coca-cola (mirre) på trendie och lite hallon från torget.

nu har jag kollat på första narnia filmen och tänkte se tvåan. så intressant att jag svimmar.
adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0