100811

Restless hearts
Sleep alone tonight
Sendin' all my love
Along the wire

They say that the road ain't no place to start a family
Right down the line it's been you and me
Oh boy, you stand by me
I'm forever yours
Faithfully.


jag förstår inte varför det är omöjligt för oss att vara sams.
du gör mig bara så frustrerad att jag inte vet vart jag
ska ta vägen. jag är så trött på att bråka, känns
som vi gjort det i hundra år. men då överdriver jag,
i själva verket är det bara 18 år. jag vill bara att du ska
uppskatta det jag gör och inse att jag klarar mig själv.
för bara då kan jag uppskatta dig fullt ut.
jag vet att jag är omöjlig men om du bara låter
mig vara så lugnar jag ner mig. och jag vet att jag sårar dig
men du sårar mig också.
det känns inte som om jag räcker till och för det
mesta vill jag bara att du ska krama mig och säga att allt blir bra.
det gör mig ledsen att vi inte kan vara vänner.

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Allt blir bra-KRAM

2010-08-21 @ 15:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0