100808

Onsdag: Sleepover at Mirandas in chillange och det var chill! haha, chill i chillange?! do you fatt? gud, det har nu gått så långt att jag skrattar åt mina egna skämt .. could someone please hang out with me? please? anyone ..? no? not even you in the back..? no? hell, never mind xD

Torsdag: Vaknade i chilliga chillange (hoho) och efter film, frukost och fräsigt sällskap tog jag bussen hem tillsammans med Rebeccss och Jenny. Bussfärden var intressant eftersom beccs vann i neger och president mer än en gång. Jag är fortfarande i shock, grattis vännen :D spenderade natten ihop men de tre musketörerna: Henke, Ali och Sebbe. Jag vann i poker, sebbe blev sur och för andra gången i mitt liv fick jag uppleva brytandet av en bilnyckel! Japp, ni läste rätt! Ytterligare än gång bevittnade jag hur en nyckel kan brytas av i ett billås. Börjar bli lite orolig att jag är otursförföljd..

Fredag: Övningskörde med mamma i ca hundra år vilket var galet kul! :D vi körde till denningarum och köpte kryddor och jag fick backa! bråkade lite med 4:ans växel men det ordnade sig tillslut, jag bad om ursäkt och 4:an tog emot den och så var allt frid och fröjd i växellådan. en mycket tillfredställande dag: ingen grät, ingen skrek och ingen dog. jag tycker dock fortfarande att om man får välja mellan att köra in i en annan bil och att köra ner i diket, så väljer jag diket alla gånger..

Lördag: GILMORE GIRLS. all day. funderar på om jag inte skulle beställa säsong 5,6 och 7 också när jag ändå är på G. Det är iofs 600 kr men om jag ger mamma 200 åt gången så verkar det inte så mycket. tål att tänkas på..

ha det fint och kom ihåg, välj diket!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0