100803

Well it's been a long day.
Har ansat rabatter, tittat på nästan hela första säsongen av Gilmore Girls, ätit middag med gäster, ätit massa onödiga grejor jag kommer ångra imorgon OCH jag tappade en nagel när jag skulle öppna fönstret.. man kan ju tycka att det inte är någon big deal men jag bor på andra våningen och har en otroligt frodig rabatt precis under mina fönster. men vafan, tänkte jag, de här naglarna har kostat både ekonomiskt och moraliskt så jag tog en ficklampa och letade i en kvart efter den jäkla fejknageln. som den envisa blodhund jag är hittade jag självklart den. xD

allt är bra mycket mer komplicerat när man har fejknaglar.. shampoonering av håret är stört omöjligt och för att inte tala om knäppa knappar. men vill man vara fin får man lida pin.


so long flaggstång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0