100428

Gårdagens tisdag var bra.  efter mitt latande i måndags släpade jag mig till skolan för lite ensemble, naturkunskap och idrott.
ensemblen var som vanligt high life och vi bestämde att vi ska göra en MIKA-låt :)
naturiskunskapis var lärorikt och sömnigt. tittade på tre kortfilmer med världens mest irriterande jingel-musik.
och på idrotten hade Jenny(penny:) och bOlivia lektion och det blev ... *trummvirvel* brännboll!
asskoj! (har ont i hela kroppen nu)

och efter skolisch följde jag med jenny hem till miranda (hon bor där medans hennes lägenhet renoveras) och vi åt kakor och glodde på tv tills rwanda aka miranda anlände hem. sen käkade spagetthi och bränd falukorv, tränade lite inför vår spelning, kollade på skojjiga saker på mirres dator ;), dsuchade (inte tillsammans) och tränade lite till och gjorde lite matte och VIPS! så var klockan 12 och då gick vi å la oss.

jag drömde att miranda blev kidnappad och dödad och jag blev så himla arg att jag knäckte mördarnas nackar med bara mina händer som Ronald Niederman i Millenium filmerna/böckerna. sen blev jag så fruktansvärt ledsen för att miranda var död att jag liksom skrek ut min sorg. väldigt ledsamt och höll nästan på att börja gråta när jag vaknade :(


idag försov vi oss men upptäckte det inte förrens vi gått upp och varit vakna ett tag. cyklade/gick/hasade oss till skolan och dagen svischade förbi. gehör på gemun, förberedelse inför nationella imorron på engelskan, föreläsning om högskolan, dansarna vann dans-tävlingen i kårkampen YES!, spelning, buss hem och nu är jag här.


fy fan vad jag skrivit.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0