100403

Idag är det påskafton och jag har fått påskägg. :D
är ytterst förtjust i påsken eftersom den förenar två av mina favoritsaker; godis och färgen gul.

scmu-föreställningarna gick så bra så det är inte klokt! såg du inte nån har du verkligen missat nåt.
vi partajade hos jacob efter sista och det var mucho skojj x)
födelsedagsfirande för olivia med töserna hemma hos ollis pappa.
och nu tror jag att jag har summerat allt som hänt. not..
ärligt talat orkar jag inte, det har varit så mycket med all scmu och allt annat. fast det är ingen ursäkt, både olivia, miranda och jenny har både bloggat och scmu:at samtidigt.
så det är helt och hållet lathet från min sida.

jag kanske får lite inspiration nu när våren knackar på dörren.

todeloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0