you are the perfect thing to say.

hejhopp :D
nu har jag avslutat en franskt uppsats i futurum om vad jag gör om 10 år.
måste faktiskt säga att jag är rätt bra. om 10 år är jag nattklubbsångerska i USA. sjunger på klubbar i Memphis, New York, San Francisco, Chicago och i Los Angeles. bor i ett gigantiskt hus med en snygg snubbe och två döttrar =) jag har köpt ett hus åt min moder så hon ska må bra och vara lycklig. allting är allmänt bra. oh btw, jag har ett band och vi har turnerat världen runt! xD
(fantasi har jag fanimej)

hoho, ni ska se min kvällsritual nu:
p-pillret (oh yes, stolt xD)
borsta tänderna (i typ en kvart medans jag springer i hela huset och fixar alla mina sista grejor innan natten. men tandläkaren sa att jag var superduktig på att borsta tissingarna för jag inga hål så jag antar att detta kommer fortsätta xD)
pencillin pillret (ENORMA!)
hostmedicinen (riktigt jävla äcklig, så äcklig att jag smygdricker vatten efteråt fastän jag inte ska.)
NCIS och Scrubs i pauserna.
Soooooooova.


whopisssh. (piska)

Kommentarer
Postat av: Jack

"whopisssh" ahah! x) Perfekt.

2008-05-28 @ 17:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0