I am everything without you!

Hej, jag hade en bra valborg igår :) käkade hemma och åkte sen en sväng till knislinge med sara och kollade på sanna, my och filip när dom uppträdde :D

vi släntrade runt i knislinge lite och hade stenkul xD sen pratade jag och sara lite med andré och efter det tog vi bussen hem ^^ jag marscherade från bussen och sprang sista biten för det var så förbannat mörkt xD
kom hem, sprang in till sussis rum och så pratade vi om allt som hänt sen sist vi sågs =) käkade lite rabarberpaj, försökte kolla på en film men somnade xD

och idag har jag promenerat med mamma och susanna ^^ vi bestämde att vi ska till väla på lördag. ska se om jag hittar en avslutningsklänning. ska också köpa låga converse, ballerinadojjor, en bikini och nån tröja <)

adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0