don't doubt your heart ¨¨

allå.
nedan finner ni en lista på ställen jag har ont på

¤ halsen
¤ däsan (förkyld)
¤ öronen
¤ huvudet (för att jag hostar så förskräckligt)
¤ skulderbladen (för att jag hostar så förskräckligt)
¤ ljumskarna (för att jag tog en liten ridtur med bella och agneta.
fast det har ju inte riktigt med nån sjukdom att göra.)

jag mår så fruktansvärt dåligt att det är inte klokt.
jag kan inte förklara hur mycket jag hostar, men jag är säker på att jag kommer hosta hål på lungorna. såndär hemsk hjärtskärande hosta som gör att huvudet dunkar som en jävla bongtrumma.
mamma bullade upp mig igårkväll med vatten, näsduk, noskapintabletter (för att lindra hostan på natten så jag kan sova), zon (till mina skulderblad så den otroliga painen skulle gå bort. det funkade dock inte), bomull på bröstet (? tydligen skulle det hjälpa), masssssa kuddar å jag skulle sotta högt och ha bröstet öppet så att säga.
jag somnade som ett barn 21.55 -


men okej, cliff notes version om min helg. i fredags var vi hos lena och kenny vilket jag itne vill prata om. på lördagen köpte pappa en klänning, en tröja och ett par solglasögon till mig :) lena betalade en bikiniöverdel till mig :)
vi åkte hem och käkade rabarberpaj till kvällsmat, (som jag gjorde! ärligt talat, jag kan inte laga mat men paj, det kan jag fanimej göra!) kollade på Guldkompassen och somnade sen. + att agneta vaxade mina ben ^^ :D
jag började läsa Sagan om Ringen i förrgår för första gången. konstigt egentligen att jag som läser så jädrans mycket inte har läst den triologin. speciellt med tanke på att det är typ min favorit genre xD
men nu har jag alltså börjat, très bien ^^ =)

Åsa var här idag och lärde mig ännu mer på pianot xD vi hade massa trevligt och nu ska jag kolla på House och sen NCIS. tvn är mitt liv. typ.  

hejhopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0