patience is a game.

Jag har liksom suuuupertråkigt så nu ska jag skriva ett suuuperlångt inlägg här. be till gud att jag inte gör som förra gången, helt stört, råkade trycka på bakåt knappen och raderade ett milslångt inlägg. aggressitivitet!

Lyssnar på chill music, bl a; Ian Dury - Hit me with your rhytmstick,
Jamie Foxx - Love Brings Change, Carole King - Where You Lead
och Infernal - From Paris to Berlin ^^
mucho mucho bra. xD

Jag har stora planer på att vara uppe hela natten men vi får väl se hur det går med det ^^
ska nog kolla på lite film, och kanske läsa några av alla böcker som ligger och väntar på mig :)

Min pappa fyller ju som sagt år idag, (och nej, jag vet fortfarande inte hur mycket xD) och när vi kom dit fick jag ett påskägg av pappa (100kr innuti ^^) och ett av farmor :D det är rba för farmor har också sån där sur godissmak som jag xD sen åt jag två bitar prinsesstårta, gnällde tills jag fick ett kryddmått baileys, luktade på det, kräktes nästan (det var tårtan xD) och var tvungen att gå ut och andas i tio minuter :D

jag är inte mycket att hålla i när åskan går liksom, xD
okej härmed ska jag räkna upp saker jag är scared shitless of;

  • vuxna som är fulla
  • våldtäktsmän
  • spindlar
  • mörker
  • att bli våldtagen.

hm ja, anyways. och här är saker som jag vill ska hända mig innan jag dör;

  • få en sån där "trycka upp en mot väggen jag vill ha dig så jag dör"-kyss. (väldigt viktigt xD)
  • äga ett gigantiskt hus där BARA JAG BESTÄMMER. allt, vilken mat som lagas och när man ska sova.
  • Skivkontrakt.
  • En man och barn :D
  • Jag vill kunna laga mat, jättebra :)
  • Regissera en film och en musikal.
  • Äga över 100 000 böcker och filmer.


that's pretty much it XD hahahah vem säjer att jag begär för mycket huh? nonsens ^^
åhå åhå, vill titta på Gilmore Girls. ge mig ge mig. 

nej okej, nu ska jag kolla på film. The Break-Up tror jag =)
buh-bye >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0