KABOM SPLASH THUD SMACK IGH.

Ding dong!

Nu är jag tillbaka! Okej, vilka saknade mig? Handuppräckning! xD
Bulgarien var ypperligt trevligt ^^ fast jag brände mig typ första dagen och fick sitta i skuggen en del sen x) men jag har fått en hyfsad grund så nån mer bränna lär det nog inte bli :)

Hotellet var väldigt tjusigt, chokladigt precis som på bilderna :D
Maten, ja, jag råkar ju vara rätt så kräsen men det dög <)

och hahha, nu ska jag berätta om mina nattliga äventyr!
antar att jag sov lite oroligt i vårt rum (delade med susanna btw :D) för jag gick i sömnen nästan varje natt xD
men värst var det natten till lördag då vi skulle åka hem.
jag vaknar alltså i min säng och får för mig att det sover 2 kvinnor i rummet, en i sussis säng och typ en i den lilla soffan .. x] och dom säger liksom "vem är du? vad gör du i vårt rum? vad gör du hör?!!" och jag tror verkligen i min arma skalle att jag har gått i sömnen in till någon annans rum och somnat där xD xD i mean OMG xD
så jag ber självklart om ursäkt och är helt förkrossad XD bugar mig ur samtidigt som jag mumlar "sorry, sorry sorry ..!"
öppnar dörren till vårt rum och traskar ut i korridoren, och stänger dörren om mig!!

självklart väljer jag detta ögnblick att vakna till liv! xD upptäcker mitt misstag..
man måste ju nämligen ha det däringa kortet för att komma in! och där står jag! i pyjamas!

försök se det framför er; jag har blå jättesmå shorts, och ett rosa linne med en blå krumelur på. inget mer! utelåst! av mig själv men ändå xD det had ju verkligen kunnat bli tråkigt, tänk er att stå där ute hela natten.
"hm" tänker jag, "jag frå väl pröva att knacka och se om min ystra syster vaknar"
och jag knackar lite försiktigt: inget svar.
lite hårdare: inge öppnar.
knackar nu hårt: nada, zero.
bankar så smått xD: och äntligen svänger dörren upp och där står susanna! (i exakt likadan pyjamas som fast i färgerna grönt och krämvitt. självklart ser hon ut som en mysig grön oliv och jag ser ju ut som en liten gris men ändå xD)
"Vad gör du?" frågar hon med ett ytterst förvånat ansiktsuttryck xD
jag mumlar typ, "gick i sömnen" och slänger mig i sängen igen xD

antagligen det roligaste jag gjort i hela mitt liv XD

nåja, allting var väldigt bra annars, lite knasig frukostbuffé som jag var riktigt trött på i slutet av veckan!
handlade en hel del; två t-shirts: en diesel (falsk i presume xD) och en där det står "this is a fucking exspensive t-shirt" (den kostade 150 kr, återigen ett kap xD) ett par gröna brallor, väldigt gröna xD, en handuk med typ leopard eller geopard på :D, escada parfym för 60 spänn: känns bra ska jag säga er. och den luktar jättebra och verkar inte alls utspädd ^^, väldigt fin brun väska, blommiga ballerinaskossingar och sist men inte minst miss sixty skor, ser ut som höga converse :D like them^^

bilder kan komma sen från sussas kamera :)

+ att i söndags beställde jag The Notebook, Evan Almighty och första säsongen av Vänner :D fick dom idag och min lycka är nu fullgjord xD

pust. nu är jag nästan klar x)
oh, btw min plastpappu bo-ewe aka bojje eller B. fyller år idag. typ möjligtvis 53 eller 54 tror jag .. well, it remains a mystery.

nu nu, går, jaaag. 
ciao.

ask and ye shall receive. / God

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0