je suis la reine. seriously, I am ^^

Yo, what's up? (im a niggah. not)

Igår var jag i/på (?) Forsakar med min familj och min moster Eva et min kusin Antonsvanton och hans pal Benne (?) xD
väldigt trevligt  :) för er som inte vet vad Forsakar är; typ en led som man går runt ett vattenfall. man går först uppe och kollar ner i dalen och sen går man där nere =) det är otrolig vackert och dom bilderna jag tog gör inte det rättvisa : /
jag försökte "fånga" det men det kräv nog både bättre kamera och fotograf xD

johanna och tilda anlände sen på kvällen och så hyrde vi en film och dom slaggade här :] jag svär, det enda vi gör när vi umgås är att prata arslena av oss xD och det passar oss utmärkt :D

och idag har duschat ^^ rakade benen, klippte naglarna, smorde och rengjorde xD
sara och jag ska ju till la beach tomorrow =)
städat sönder rummet också; dammsugit, plockat undan, bäddat rent och tillochmed dammtorkat litegrann ^^ :D


au revoir
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0