It happens to be true, I only wanna be with you! :D

gokväll,
jag har rakat mina ben. ja, jag kände att jag ville berätta det.
annars fyllde min syster 22 igår :) grattis till henne :)
jag köpte ett par örhängen och ett diadem till henne ^^
+ att hon fick en jättefin keyboard av mamma och bojje :D suupercool och skitfin! :D
hon måste liksom träna på sina låtar hon får i läxa och det finns inget piano i hennes lägenhet x)
så nu har hon ett elpiano att öva på :D (lyckligt moment xD)

nea har gett mig tips på bra låtar :D
dessa diggar jag speciellt mycket;
Chester See - God damn you're beautiful
Volbeat - I only wanna be with you

förresten ska jag nog gå lärarutbildning efter gymnasiet. kanske bli engelska/msuik lärare =)
(tanken att jag skulle kunna bli lärare har aldrig slagit mig innan men när jag tänker efter passar det nog mig perfekt :D fast jag måste va på gymnasiet tror jag. jag är inte så bra med yngre barn ^^ möjligtvis högstadiet :D)

auf wiedersehen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0