wehuw ^^

    ♥

haha, jag vet inte alls hur man gör här. x) tänkte att jag skulle ha en blogg efts jag skriver rätt mycket. gud, matilda skrev precis att det snöade, var tvungen att rusa ut och kolla. icke.
 
well, oh, man kanske ska berätta om sig själv typ? eller? what a heck. um, jag heter Stina, är 15 år och går i 9:an. Bor i nordöstra Skåne :) jag är en estetisk person; sjunger och dansar överallt. och jag förbannar min mami för att hon inte anmälde mig till sångtävlingar när jag var mindre. nu är det försent för jag är för gammal. :@
just det, moi. eh, jag samlar på filmer (ett dyrt och lathetsframkallande beroende. min ekonomi är söndertrampad)
och min Mp3 är i princip min bästa vän xD nej, I have A LOTS of friends. fast aldrig i livet att jag tänker nämna mina "bästisar", alltid någon som kommer sen då och skriker för att jag utelämnat dom. aggressioner..^^
jag är ingen skolkis, inte alkoholist, inte överdrivet snäll och trevlig (och är jag det är det något jag vill ha från dig) 
på något knasigt vis har jag hamnat i den farligare delen av tonåringars liv. fast jag gör inte så mycket, jag hänger mest på och dömer dom andra. ni vet den där personen som står i bakrunden med ett cyniskt ansiktsuttryck och dömer alla andra? yeah, that's me. x) haha, som tur är har jag underbara vänner som förlåter mig för att jag är så mellanaktig. (inte tönt, inte rebell= mellanting)

nu gör jag nästan inget, pratar med jack på msn. och lyssnar på music såklart^^ imogen heap - speeding cars tror jag.. jomenvisst. :)

well gott nytt år i guess, =)

Kommentarer
Postat av: Jack

Den blev ju riktigt fin :D

2008-01-01 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0