it can only get better.

usch, jag har precis städat hela mitt rum. jag gör så ungefär varje söndag, städar upp, fixar och snyggar till. för egentligen är jag rätt så pedantisk och en gigantiskt perfektionist men min lathet tar typ över så jag pallar inte göra något åt min oreda.
 

anyways, nämnvärda saker; spenderade lördkväll+natt och söndag morgon+middag med sandra, julia, my, johanna, tilda, sanna och moa :D vi hade lite tjejparty, kollade på film, snackade, åt massa saker (x]), promenerade ute och skrämde upp varandra. hade sjuuukt kul xD

åkte hem till pappa idag efter det, och chillade lite där. kollade på one tree hill och
keeping mum (en av mina nya filmer). har förresten räligt ont i halsen, är kanske hemma i morgon. 
bråkade med nea igår till råga på allt också. ajja, kanske reder vi ut allt eller inte. what's meant to be is
meant to be, för att vara alldeles filosofisk.

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0