Att inte välja är också att välja ~

jag ska äta upp dig. helt och hållet. och vet du varför? jo, för att du är elak. du är det helt enkelt. men det är nog inget du kan rå för antar jag. strunt samma, jag äter ändå upp dig. x)

ikväll ska jag äta bakad potatis, sen ska jag hem till nea. :) värsta flickkvällen. har också bestämt mig för att åka till björket den andre. yeah yeah, i know. men jag är barnslig och jag vill dansa rumpan av mig. btw, har jag valt till gymnasiet idag :D

såhär blev det; 

1. C4 musik, Kristianstad.
2. C4 dans, Kristianstad.
3. HTS musik, Hässleholm.
4. Lunds dans - och musikalgymnasium, dans.
5. Lunds dans - och musikalgymnasium, musikal.
 
känner mig ypperligt nöjd :D roligt om jag får åka på audition någonstans x) det var typ 10 möjliga val men jag tyckte att det räckte med 5. jag menar, kommer jag inte in på något av de ovanstående struntar jag i gymnasiet. xD


För man kan tvinga sig till lycka,
man kan lura kroppen glad.
Man kan skrika, gråta, gorma.
Man kan välja sina krig.

Så tag ert ansvar mina vänner,
skrik er lycka hes.


/ Liv Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0