with you.

en alldeles vanlig måndag :) fast en bra sådan x)

började med snortråkigt klassråd, vi har verkligen 15 minuter klassråd VARJE DAG utom fredag! helt onödigt om du frågar mig, vi snackar om grejor som händer i skolisch i veckan i typ 5 min sen sitter vi där i dom resterande 10 minuterna och bara glor och Lars hummar, mumlar och bläddrar i sina papper.. :S xD

sen matematik, som jag är ca 5 kapitel efter i. sorgligt men sant, kan bero på att jag inte förstår något och att Lars den dumme gåsen bara kör på utan att kolla att alla hänger med. så jag satt där och snackade med johanna och albin + att jag saknade isaksson för han är i sälen. :)

efter det skulle vi egentligen haft gympa men det var nån sorts friluftsdag för de yngre kidzen så vi hade ingenstans att va så vi hänge i källarens pingisrum och dansade där istället. x) sen elevens val; musik! :D very fun! hoppade runt där och försökte hitta nånstans där vi kunde öva, vi ska kanske hava, Simple plan - When I' Gone. :) wow, simple plan. verkligen gammalt band .. ^^

Pärla och jag ska nog också ha en egen liten låt, What Goes Around med Justin.
hon spelar piano och jag sjunger =)
vi var kvar på musiken så lägen att vi fick äta helt ensamma i matsalen xD
*eko*

hade efter det görtråkig NO, fick reda på mitt prov; 16 av 25 tror jag. 17 var VG, haha xD
äsch, jag suger i fysik. det är inte alls logiskt.

och efter skolan köpte jag godis till nationella proven imorron och på torsdag, sen stack nea och jag till ready steady och tränade. trött. xD

zapp, min dag. ^^ om du orkat läsa allt är du duktig och får ett ♥ :)
btw, har jag råkat kära ner mig ordentligt, ack ack, förbjuden frukt smakar bäst. <3

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0